Kdo patří mezi největší mozky světového byznysu?

Světový byznys
Světový byznys

Mnoho lidí se aktuálně hrne do podnikání. Je to možná z toho důvodu, že chtějí konečně dělat, co je baví. V současné době je podnikání možnost, jak můžete přijít k bohatství, pokud vytrváte, pokud budete dostatečně trpěliví, pokud se nebojíte zrealizovat své nápady. Své nápady se nebáli zrealizovat ani ti, kteří se dneska řadí k těm největším mozkům světového byznysu. Víte, kdo se mezi tyto mozky řadí?

Takových lidí je hned několik. Do světa byznysu se nejdříve nahrnuli jenom s nápadem doufajíc, že jim takový nápad změní celý jejich svět. Skutečně se tak stalo – jejich svět se změnil, a to hlavně díky nebojácnosti.

Pojďme si říct, kdo se zařadil mezi mozky současného byznysu, kdo vyznává jaké myšlenky či co je tajemstvím jejich úspěchu. Nechte se inspirovat těmi nejlepšími a zařaďte se hrdě mezi ně!

Frank Gehry

Mnoho lidí si myslí, že ti největší mozkové světového byznysu jsou ti, kteří mají svůj vlastní podnik. Jenže podnikatelem může být i živnostník – třeba ten, kdo pracuje jako architekt. Jedním z těch nejvíce uznávaných architektů, který má otisk snad na celém světě, je i Frank Gehry, což je muž, který se řídí heslem, jež říká: „Ať pracuješ na sebemenším projektu, věnuj se mu celým svým srdcem a celou duší, nad ničím nemávej rukou“.

Giorgio Armani

Kdo by dneska neznal jednu z nejdražších značek světa, jíž je Armani. Tato značka je proslulá hlavně díky svým parfémům, ovšem i tato značka byla původně jenom nápadem, který změnil svět. Za tímto nápadem stojí muž jménem Giorgio Armani, který tvrdí, že vše spočívá v představivosti. Představivost je naše největší zbraň – je to něco, bez čeho bychom nemohli zrealizovat žádný nápad. Je utvrzen v tom, že co si dokážeme vysnít, vybavit a představit, to dokážeme i zrealizovat.

Představivost – naše fantazie je to, co nesmí žádný podnikatel postrádat.