Youtuber jako povolání. Změní to život, říká Jirka Král

Youtuber jako povolání
Youtuber jako povolání

Když jste šikovní, můžete svůj byznys rozjet v každém věku. Důkazem je i Jirka Král, kterého zná především mladší populace. Je to z toho důvodu, že se jedná o youtubera. Jirka Král je důkazem, že i člověk, který si v mládí vydělával smažením hranolek, se může dostat až do pozice, kdy má svůj vlastní hamburger. Během této cesty se stal taky jedním z nejvlivnějších Čechů na sociálních sítích, kterého denně sledují stovky tisíc fanoušků.

Youtube je dnes místo, kde se může zviditelnit takřka každý. Pokud máte nápady, pokud milujete focení a točení, pokud umíte stříhat, je jenom otázka času, kdy se na Youtube proslavíte. Jestli budou mít vaše příspěvky hlavu a patu, jestliže nebudou vulgární a jestli budou chytlavé, Youtube vás rád podpoří tím, že vaše příspěvky nesmaže. A vy tak budete mít dost času na to, abyste si vybudovali silnou skupinu fanoušků, kteří budou sledovat každé video a díky kterým zbohatnete.

Jedním z českých youtuberů je i Jirka Král, který sice vypadá na osmnáct, ale už se blíží ke třicátému věku. V současné době je to skutečně jeden z nejvlivnějších youtuberů v Česku, denně ho sledují stovky tisíc i miliony fanoušků. On sám si je vědom tím, že stříhání videí mu změnilo život. Vždyť jeho konto je plné milionů, které se rozhoduje dál investovat, protože moc dobře ví, že Youtube tu nebude navždycky.

Znáte kavárnu Zetko?

Do byznysu nešel samozřejmě sám, ale s bratrem Petrem. Rozhodli se otevřít kavárnu Zetko, která sídlí v pražské Kotvě. Tuto kavárnu provozují už od roku 2016, tedy letos to je druhý rok, co skvěle prosperuje. Samozřejmě aby to nebyla kavárna jako každá jiná, je plná herních konzolí a nahrávacích studií.

Co tvoří jeho příjmy?

Otázkou je, co je zdrojem jeho příjmů. To zajímá jistě všechny ty, kteří se o Youtube nezajímají. Tržby z reklamy mu tvoří jenom dvacet procent příjmů, mezi jeho další zdroje patří prodej triček a komisků, zisky kavárny či reklamní spolupráce s mnoha značkovými firmami.