Pracovní meetingy mohou být velice nudnou až otravnou záležitostí. Ne každý je má rád, ovšem pravdou je, že se mohou vést zábavně a efektivně, když víte, jak na to. Pokud vedete takový meeting a nechcete, aby vám na něm vaši kolegové nebo zaměstnanci usínali, řiďte se našimi radami a tipy, jak takovou povinnost mile oživit.
Díky tipům budou navíc dávat meetingy větší smysl, přesto budou příjemnou činností, na kterou se budou vaši kolegové nebo zaměstnanci pravidelně těšit. Ani pracovní meetingy nemusí být nuda, tím si buďte jisti.
Když meetingy, tak v co nejmenším počtu lidí
Pokud stojíte o meeting, který bude dávat smysl a který nebude nudný, měl by se vést v menším počtu lidí. Lidé se nebudou zbytečně překřikovat, když budou mít, co k tématu říct. Navíc lidé se budou cítit uvolněně, zejména pokud se budou znát nebo pokud jejich oddělení budou k sobě blízké. Odborníci doporučují, že na takové poradě by nemělo být víc než sedm lidí.
Originalita se cení
Neprovádějte meetingy na místech, kde to lidé dobře znají. Provádějte je pokaždé jinde. Stejně bílé tabule, dokonce stejní lidé nebo stejná sedačka – to vše se stává s postupem času stereotypem, který spíše uspává kreativního ducha. Střídejte proto formáty meetingů, lidi i místa, kreativního ducha spíše podpoříte. Abyste meetingy někdy trochu obměnili, doporučujeme zkusit takzvaný tichý meeting, během kterého se neřekne ani slovo.
Začněte meetingy hodnotit
Doporučujeme meetingy hodnotit. Aby se z meetingů nestala noční můra, musíte vymýšlet zpětné vazby a podobně. Pravidelně proto hodnoťte to, jak schůzka dopadla, jestli byla smysluplná a jestli byla vůbec k užitku. Díky hodnocení se z meetingů nestanou noční můry zaměstnanců, ovšem nezapomínejte se po meetinzích ptát i jich, nehodnoťte jen dle sebe.