České značky dobývají svět rychlého občerstvení

České značky rychlého občerstvení
České značky rychlého občerstvení

Fastfoody nehlásí snížené zisky ani v době, kdy se každý snaží jíst zdravěji a lépe. Dokonce se na trh s fastfoody dostává mnoho nových firem, které válcují značky, jež v tomto světě byly před nimi. I české firmy podávající rychlé občerstvení si v tomto světě nachází své místo. Uvést můžeme například franšízový koncept Poe-Poe, který nabízí nejlevnější rychlé občerstvení pod sluncem, či firmu Amici, kterou jistě taky dobře znáte.

I když se zatím jedná o menší franšízové koncepty, je třeba říct, že mají velký potenciál. V budoucnu to mohou dotáhnout skutečně daleko, vždyť za dobu jejich působení se rozrůstají, dalo by se říct, rychlostí blesku.

Nemůžeme se tomu divit. Oproti klasickým rychlým občerstvením, které známe z televizních reklam a o nichž se neustále všude píše, podávají tato rychlá občerstvení kvalitnější jídlo. A podle průzkumů se zákazníci začínají dívat na kvalitu jídla. Poté je zajímá cena (v níž Poe-Poe nemá konkurenta) a taky dostupnost prodejen.

Jaká je průměrná útrata ve fastfoodech?

Pokud jste ještě neobjevili krásu Poe-Poe, řadíte se k těm lidem, kteří průměrně utratí v rychlých občerstveních zhruba 180 korun. Jestliže jste si Poe-Poe zamilovali, vaše útrata je daleko nižší. Vždyť klínek pizzy zde stojí dvanáct korun!

Jaké fastfoody jsou mezi Čechy nejoblíbenější?

Bohužel, i když se české značky rozrůstají a dobývají svět rychlého občerstvení, stále nejsou nejnavštěvovanější. K nejnavštěvovanějším rychlým občerstvením se stále řadí McDonald’s, který navštěvuje drtivá většina z nás. Poté je navštěvované KFC, které se neustále rozrůstá, a poté Döner Kebab, který volí asi dvanáct procent zákazníků fastfoodů.

Co se však týče kvality, zákazníci ocenili hlavně Ugovu čerstvou šťávu, protože zde skutečně používají ty nejčerstvější potraviny (ostatně samotné výrobě můžete být svědkem).