Podnikatelé a síťový byznys

Podnikatelé a síťový byznys
Podnikatelé a síťový byznys

Mnoha podnikatelům se v České republice stále otevírají další příležitosti v síťovém byznysu. Může jít o zahraniční nebo i tuzemské značky. Franchisa je dlouhodobě osvědčený model podnikání, kdy se nějaká značka nejprve buduje a pak se rozšiřuje na bázi sítě. V České republice je jednoznačně na svém vzestupu. V globální ekonomice tak máte svým způsobem obrovskou jistotu a schopnost vysoce efektivně koncentrovat na jedno místo své finance, ale i své lidi a celkový marketing na úspěšné projekty. Můžete být konkurence schopný v ekonomice, kde se menší i větší firmy spojují, aby byly ještě o něco větší a silnější.

Zvučná jména a vysoká stabilita

O rozšiřování do České republiky má zájem řada francouzských a německých značek a nejčastěji jde o služby. U nás se nadnárodní koncepty, jako je McDonalds, ale už i ryze české modely. Švejk Restaurant má přes 40 restaurací. Tento vysoce originální tuzemský projekt odstartoval v roce 1997 a využívá známou postavu Švejka a Ladovy ilustrace. Další sítí je francouzská společnost Yves Rocher specializovaná na přírodní kosmetické produkty a kosmetické salony. Na daném systému podnikání ale stojí i celá řada advokátních kanceláří mnoha zvučných jmen a systémově jej podporují významné finanční instituce, jako třeba Komerční banka.

Franchising

V tomto způsobu byznysu se všemi lidskými činnostmi od oprav, výroby, prodeje, služeb všeho druhu, gastronomie, přes reality až po různé vzdělávání, se doslova točí velké peníze a výjimečné příležitosti. Nejdůležitějším faktem je, že se jedná o velmi stabilní projekty. V ČR je stále zcela optimální doba začít nabízet franchising jako velmi dobrou formu podnikání a vše co s tím souvisí. Pro podnikání a franchising je velmi důležité neustále sledovat svoji konkurenci, nové trendy, tipy na příležitosti a využívat formy poradenství v podnikání jako takovém. Inspirovat se rozhovory těch co uspěli v inspirativním, sledovat osobnosti byznysu, podnikatele a top manažery. Zkoušet analýzy a návody a zkoumat, jak zajistit co nejlepší financování expandující firmy.