V Madridu se konal velký franšízový veletrh. Co přinesl?

franšízový veletrh v Maďarsku
franšízový veletrh v Maďarsku

Podnikat se dá mnoha způsoby a takřka v jakémkoliv oboru. Čím dál populárnější se stává franchising, což je podnikání na základě licenčních smluv. Tento způsob podnikání jistě nemusíme nijak představovat. Důležité je jen říct, že se stává čím dál více populární a díky němu se stále více a rychleji rozrůstají české firmy. Jestli se o osvět franchisingu zajímáte, určitě vám neunikl velkolepý veletrh, který se konal na konci dubna v Madridu.

Franšízové veletrhy se konají několikrát do roka a konají se v mnohých zemích světa. Jsou to poměrně velkolepé události, na kterých se mohou návštěvníci seznámit s franchisingem a navíc mohou zjistit, co franchising vlastně obnáší. Také se na takových veletrzích prezentují firmy, které hledají nové společníky, tedy které se potřebují rychle rozšířit do dalších koutů světa.

Otázkou však nyní je, co přinesl letošní madridský veletrh franchisingu Expofraquicia?

Konec dubna patřil franchisingu

Jak jsme zmínili, franšízový veletrh se konal na konci dubna, konkrétně od 19. do 21 dubna. Jednalo se o každoroční mezinárodní veletrh Expofraquicia, která se letos zaměřoval zejména na španělské, ale i na mezinárodní franšízové řetězce a systémy.

Celkem se letos prezentovalo na veletrhu více jak čtyřicet franšízových řetězců, které se vyskytují ve více jak sedmi zemích světa. Letošní rok přišlo více jak patnáct tisíc návštěvníků.

O novinky nebylo nouze

Jako každý rok, tak i letos se franchising zaměřil na novinky z tohoto světa. Návštěvníci se mohli dozvědět o novinkách z oděvních i krejčovských služeb, také se seznámili s novými franšízami, které se rozrostly v oblasti prádelen, automobilek či fitness. Nové franšízové sítě započaly svou podnikatelskou dráhu v oblasti bydlení, kdy začaly prodávat například kuchyňský či koupelnový nábytek.

Jen pro zajímavost: Dnes ve Španělsku působí 1300 franšízových řetězců.