Jaké franšízy hledají nové partnery v České republice?

Jaké franšízy hledají nové partnery v České republice?
Jaké franšízy hledají nové partnery v České republice?

Chtěli byste vstoupit do světa podnikání, ale nemáte vlastní nápad, se kterým byste do podnikání přišli? Nezoufejte. Naštěstí existuje franšízové podnikání čili takzvaný franchising, který vám umožní do světa podnikání nastoupit jako do už rozjetého vlaku. Jenom si stačí vybrat franšízový koncept, jehož se stanete partnerem, a otevřít si pobočku pod značkou, kterou už lidé znají a kterou už využívají.  

Možná se domníváte, že takových franšízových konceptů hledajících partnery u nás není mnoho. Jenže se pletete. V České republice se nachází až tři sta franšízových konceptů, řada z nich dokonce nyní hledá nové partnery v České republice. Vyjmenujme si několik z nich, které lze hodnotit jako nejatraktivnější.  

Clubtan 

K unikátním franšízovým konceptům patří bezesporu franšíza Clubtan, což je dánská franšíza přicházející na trh se solárními studiemi. Jedná se o nejrychleji rostoucí franšízový systém v celém Dánsku, aktuálně provozuje franšíza už více jak sto provozoven, má už přes sto tisíc členů. Nyní se rozhodla firma expandovat dále, a to konkrétně do evropských zemí. Chce nové partnery najít nejen v České republice, ale také na sousedním Slovensku.  

Bebedeparis 

Máte rádi děti, zejména miminka? Pak se staňte partnerem franšízy Bebedeparis, která hledá nové partnery i u nás. Bebedeparis je franšíza nabízející atraktivní sortiment dárků vyráběných pro děti a jejich novopečené maminky. Najdete v sortimentu dárky do kouta nebo dárky pro akci zvanou baby shower. I v tomto případě se hledají franšízanti jak pro Českou, tak pro Slovenskou republiku, kam franšízový koncept míří. 

Anker 

Do České republiky se hrne sedmimílovými kroky také franšíza Anker, což je síť pekáren s dlouholetou tradicí a historií. Historie pekárny se odhaduje dokonce na 120 let a stále prosperuje, což o něčem svědčí. V nabídce pekárenské sítě najdeme samozřejmě pekárenské výrobky, ale také nejrůznější snacky nebo nápoje.