Podnikat lze i s pivem. Zkuste to s Original Beer Spa

Podnikat lze i s pivem
Podnikat lze i s pivem

Podnikat lze skutečně s čímkoli. Podnikejte například s tím, co máte rádi a s čím rádi trávíte svůj čas – s pivem. Pivo je nápoj Čechů, nedáme na něj dopustit, což je skvělé. Alespoň něčím se chlubíme ve světě, alespoň něco nám ostatní lidé na světě závidí. Pokud pivo milujete tak, že byste s ním klidně rozjeli své vlastní podnikání, můžeme vám ulehčit cestu. Poměrně nová franšíza Original Beer Spa hledá franšízanty, kteří by pomohli značku rozšířit dál po republice.

Franchising jistě nemusíme představovat. Jedná se o podnikání na základě licenčních smluv. Tento způsob podnikání se ještě donedávna považoval za poměrně riskantní, ovšem ukázalo se, že není ani zdaleka tak riskantní, jak se na první pohled zdá. Je naopak velmi výhodný, a to jak pro budoucí podnikatele, tak pro majitele už rozjetých společností. Majitelé společnosti mohou svůj byznys dostat takřka zadarmo do dalších koutů světa, budoucí podnikatelé mohou začít podnikat snadno a jednoduše, nemusí spekulovat nad názvem společnosti, stejně tak nemusí přemýšlet nad tím, jak zaujmout klienty, protože díky jistému postavení na trhu se klientu jenom pohrnou.

Možná i díky zmiňovaným důvodům se firma Original Beer Spa rozhodla pro franchising. Zhruba dva roky pracovala na svém franšízovém konceptu, který konečně spatřil světlo světa.

O co se jedná?

Projekt je velice originální a na našem trhu je jakousi novinkou. Koncept spočívá v pivních lázních. Celý koncept vznikl už před šesti lety, ovšem na samotné franšíze se pracovalo uplynulé dva roky. První pobočka firmy byla otevřena v hlavním městě Česka, a to konkrétně v Žitné ulici. Dalšílázně poté byly otevřeny o tři roky později a nyní se připravuje vše k otevření další pobočky, která však už nebude v Praze, nýbrž v Karlových Varech.

Proč se firma pustila do franšízy?

Firma se pro franšízový koncept rozhodla nejen proto, že chtěla rozšířit svou působnost, ale také byl velký zájem z řad spokojených klientů. A jak se říká, zákazník na prvním místě. Proč tedy nerozšířit svou působnost rychleji za pomoci někoho dalšího?