Naturhouse chce s franchisami proniknout i do malých měst

naturhouse
naturhouse

Franchisingové koncepty mohou být z různých oblastí, o čemž se Češi už přesvědčili. Výjimkou není ani oblast zdravé výživy, diet a zdravého stravování. Příkladem franchisy, která v této oblasti působí v České republice, je Naturhouse. Jedná se o výživovou poradnu.

 

Dobře našlápnuté podnikání se zdravou výživou

S pobočkami Naturhouse se můžete setkat jak v nákupních centrech, tak například i ve větších městech na místech, kde se pohybuje hodně lidí. Třeba na frekventovaných ulicích, v pasážích. Velice dobře našlápnuto mají třeba pobočky v Praze či Brně, ovšem Naturhouse se daří poměrně dobře expandovat i do mnoha dalších měst s menším počtem obyvatel. V této oblasti ovšem má společnost i další plány. Chce totiž zakládat svoje pobočky i v menších městech, které mají pět až deset tisíc obyvatel. V současnosti se pobočky Naturhouse nacházejí na skoro 80 místech České republiky a dalších 10 poraden se bude otevírat. Nové poradny proto mohou být skvělou příležitostí pro další franchisanty.

Mikro koncept znamená i malé náklady

Existuje předpoklad, že koncepce výživových poraden by mohla mít úspěch i v menších českých a moravských městech vychází z toho, že zde žije hodně lidí, kteří nejezdí do větších měst, kde by mohli poradny pravidelně navštěvovat, ale přitom mají o poradenství v oblasti výživy velký zájem. Inspiraci hledá franchisová síť v dalších evropských jako Francie, Itálie nebo Španělsko. Právě tam je totiž poboček opravdu velké množství. Podle manažerů Naturhouse se právě v těchto zemích velmi osvědčují pobočky v malých městech, které dosahují často mnohem vyšších zisků než ty ve velkých metropolích. Výhodou poboček v menších městech mohou být třeba nižší nájmy prostor. Mikro koncept počítá s tím, že majitel pobočky je zároveň výživovým poradcem. Může pracovat třeba jen na částečný úvazek, takže se tato forma podnikání hodí třeba pro matky na mateřské nebo aktivní seniory.