Franchisanti vychovávají malé IT odborníky

Malí IT odborníci
Malí IT odborníci

Pro novou generaci je svět příležitostí k obchodování. Je už od malička zvyklá komunikovat pomocí internetu a sociálních sítí. Žijí online a v rychlém tempu, nenechají si nic diktovat. Svět franšízingu začínají dobývat velice úspěšně.

Vítězka celosvětové soutěže

Důsledkem je skutečnost, že vítězem Velké ceny NextGen pro rok 2017, kterou uděluje Mezinárodní asociace franchisingu (IFA) se stala ředitelka sítě franšízových poboček MakerKids Jennifer Turliuk. Cena NextGen se přitom uděluje podnikatelům ve věku 21-31 let. Jde tedy generaci narozenou kolem roku 1990, která jak je vidno, se ve světě franchisingu orientuje více než dobře. Co ale společnost MakerKids mladičké podnikatelky vlastně nabízí?

Děti pronikají do tajů programování

Jde o mimoškolní programy, které dětem poskytnou možnost naučit se orientovat v digitálním světě. Jedná se o nevšední volnočasové aktivity. Děti se s jejich pomocí naučí programovat, seznámí se s tím, co je to robotika. Uvedené obory zajímají novou generaci velice silně. Elektroniku považují za naprosto samozřejmou součást svého života, chtějí ji využívat na maximum a proniknout do jejích tajů. Právě proto vytvářejí koncepty franšízových firem, které se orientují na elektroniku.

Mladí se seznamují s počítačem

I u nás se objevuje podobná franšízová síť jako kanadská MakerKids, a sice koncept Logiscool. Je založen na tom, že studenti se věnují dětem a učí je programování a vytváření počítačových her. Děti se tak se seznámí důvěrně s počítačem už v útlém věku a navíc hravou, interaktivní formou. Je pak vysoce pravděpodobné, že IT znalosti budou pro ně totéž, jako když dýchají. Protože současný svět potřebuje kvalifikované IT odborníky. Franšízové firmy zaměřené na IT oblast je tak pomáhají vychovávat.