Jak dlouhá byla cesta franchisového řetězce Ugo v Česku?

Ugo v Česku
Ugo v Česku

Řada obchodů či občerstvení, v nichž denně jíte nebo nakupujte, nejsou českého původu. To vám mnohdy sama o sobě prozradí značka. Většina z těchto poboček se k nám dostala pomocí takzvaného franchisového systému, což je spolupráce na základě licenčních smluv. Mnoho podnikatelů vyráří na cestu podnikání právě nejdříve s touto možností, kdy pod sebou mají pobočku celosvětově známé firmy. Jedná se o celkem dobrý start do tohoto světa, pokud o něm nic nevíte. Navíc tento systém se stává více a více populární a jdou do něj i nejrůznější české společnosti – například Bernad pivovar nebo Kostelecké uzeniny. Většinou vás pod otázkou, zda dokážete vyjmenovat nějaké podobné občerstvení fungující pomocí franchisingu, napadne rychlé občerstvení KFC nebo McDonald’s. Ovšem nejedná se pouze o toto rychlé občerstvení, ale také o řadu kosmetiky nebo například různých služeb. Pakliže by vás však opravdu zajímala třeba zdravější verze občerstvení, měli byste navštívit Ugovu čerstvou šťávu, protože i tyto pobočky hrají jistou roli ve franchisovém systému.

Značka stále roste, pobočky nabývají

V současné době se Ugova čerstvá šťáva může pyšnit neskutečnými třiceti dvěma vlasntími provozovnami a osmačtyřiceti franchisovými pobočkami. Na to, že na trhu působí od roku 2005, se jedná o slušné skóre. Jedná se vlastně o jistého průkopníka, co se týče fresh barů u nás, protože do té doby, než se u nás objevil Ugo, jsme jen tak na podobné služby nenarazili. Nyní se však s takovými fresh bary roztrhl pytel a Ugova čerstvá šťáva má co dělat, aby přebyl konkurenci.

Není se čemu divit, když rozšířil svůj sortiment. Nyní už se nesetkáte pouze s čerstvými šťávami, ale dnes se už i skvěle najíte – konkrétně saláty a oblíbenými polévkami. Ty jsou mimochodem opravdu vynikající a zabalí vám je i s sebou domů nebo do práce!