Před 12 lety byla založena česká Forty’s Pizza a většinový podíl byl prodán Španělům. Jakub Šlezar toto nové partnerství považuje za velmi pozitivní krok. Korektní jednání a možnost si prohlédnout španělskou centrálu Telepizzy, systém i provozovnu včetně porovnání chuti pizzy bylo klíčové. Výsledky se dost shodovaly a byl jen malý rozdíl v použitých surovinách. Potvrdilo se to i později při testování vzorků na zákaznících. Bylo důležité, zda klienti zůstanou věrní i po změně brandu. Některé výsledky dopadly o něco lépe pro společnost Forty’s Pizza a jiné pro Telepizza. Potvrdilo se, že mezi oběma výrobky jsou rozdíly malé a nebude třeba měnit zásadně ingredience na výrobu.
Rebranding jednotlivých prodejen
Proces rebrandingu prodejen je nyní ukončen a zákazník už jde do Telepizzy. Mění se design prodejen včetně loga a v některých provozovnách navíc vznikl prostor pro konzumaci pizzy přímo na místě. Jsou zde stolečky, aby si zákazník mohl při čekání na pizzu v klidu vypít svůj nápoj, nebo ochutnat pizzu. V Olomouci se rozšiřují prostory na právoplatnou restauraci. Zákazníci i potenciální franšízanti tedy uvidí několik tipů konceptů a provozoven, Take Away, Delivery i restauraci. Všechny druhy pizzy jsou zachovány a byly přidány novinky. Přibudou také čerstvé zeleninové saláty, kuřecí maso, tedy stripsy a křidélka i zmrzliny. Speciální sorta pizzy je vymýšlena firmou Telepizza přímo v Madridu. Zvláštní oddělení musí každý rok představit 20 nových inovací. Jde o Barbecue Gourmet a Carbonnara Gourmet. Mají tři vrstvy a jsou také plněné. Pouze v České republice lze v Telepizze koupit grilovaný sendvič zvaný panini, což sice není ryze český produkt, ale je to specialita.
Nnové provozovny Telepizzy
Rozvoj půjde směrem k frekventovaným místům s možností vlastního parkování, zůstane možnost osobního odběru a rozvoz pizzy na objednávku. Nové provozovny musí mít minimálně 100 m². Bistra mají v interiéru 1 až 2 stolečky pro hosty. Od 130 m² se buduje posezení pro 16 lidí. Zůstává otevřená kuchyně, kde zákazník vidí výrobu pizzy. Podmínky pro franšízanty díky Telepizze jsou výhodnější než dříve. Jsou zde týmy zkušených lidí podílející se na vizualizaci poboček a vyhodnocování potenciálu podniku. Společnost věří, že najde nového franšízanta. Telepizza se již prosadila v mnoha zemích a jsou jedničkou v celé Evropě.