Každý, kdo se orientuje na našem trhu ví, co je to franchising. Jedná se o podnikání na základě licenčních smluv, díky nimž nemusíte na trh vcházet jako nováčci s novou firmou, ale můžete začít podnikat s firmou, která má své jisté místo na trhu a která je v současné době velice, ale velice populární a prosperující. Mezi takové firmy, které stále nabízí své franšízové koncepty, patří i celosvětově známý koncept rychlého občerstvení McDonald’s, který se nedávno opět spojil s dalším americkým gigantem, jímž je firma Walt Disney. To však není jediná novinka, kterou franšízový koncept přichystal svým novým i stávajícím zákazníkům. Nyní prohlásil, že se rozhodl zapojit se do výzvy #neplastuj a že přejde na brčka z papíru.
Pokud sledujete sociální sítě, moc dobře víte, že se v současné době bojuje za méně plastu. Lidé najednou chtějí být šetrnější ke svému životnímu prostředí, proto se rozhodují pro mnohé zajímavé alternativy, které se nebojí propagovat na sociálních sítích pod různými hashtagy. Jedním z oblíbených hashtagů je také oblíbený hashtag #neplastuj, který apeluje na to, aby byly co nejméně používané plastové výrobky, a to samozřejmě i brčka, která se hojně využívají v rychlých občerstveních.
Aby McDonald’s získal na své popularitě, rozhodl se do této výzvy vstoupit a rozhodl se od letošního září zavést do svých rychlých občerstvení brčka papírová, která jsou zcela v kompetenci s plastovou (nebo spíše neplastovou) výzvou.
Zákazníci změnu oceňují a uvítají ji
Z aktuálních průzkumů vyplývá, že zákazníci tuto příjemnou změnu oceňují a že ji také uvítají. Je to především z toho důvodu, že se na světlo světa dostala informace, že jenom v Británii a v Irsku se denně spotřebují skoro dva miliony plastových brček. Lidé jsou tak rádi, že konkrétně tento velký světový řetězec se rozhodl pro změnu a že se změna dotkne celého světa.
Emise snižuje i Evropská unie
I Evropská unie se tímto způsobem rozhodla snížit emise, které vychází při výrobě umělých hmot. Rozhodla se tedy navrhnout zákaz používání jednorázových plastových výrobků, což jsou nejen brčka, ale také i příbory nebo také talířky.