Jak mohou moderní společnosti informovat své zákazníky a klienty o aktualitách?

Jak mohou moderní společnosti informovat své zákazníky a klienty o aktualitách?
Jak mohou moderní společnosti informovat své zákazníky a klienty o aktualitách?

Sdílení aktuálních informací je vždy velice důležité. Společnosti k tomu využívají celou řadu nástrojů. Tak například dnes již neexistuje společnost, která by neměla vlastní internetové stránky. A právě zde se aktuální informace objevují velice často. Některé společnosti (nebo také zákazníci) dávají přednost informování zákazníků prostřednictvím e-mailu. Papírovou korespondenci dnes využívá jen velmi málo společností. Existují ještě další možnosti, jak dát všem potřebným lidem vědět, že se u vás ve společnosti děje něco zajímavého? 

Digitální panely 

Jednou z velice chytrých možností jsou digitální panely. Na ně se dá umístit hned několik různých informací, které se budou střídat. Digitální panel tak může pojmout mnohem více informací než tištěné vyvěšené zprávy, které mají omezenou kapacitu a zobrazují většinou pouze jednu událost. Kromě toho, že vyvěsíte například akční zboží, můžete vyvěsit informace o příjmu objednávek například na vánoční zboží, aktuální akce, které budete pořádat nebo kterých se chcete zúčastnit a spoustu dalšího. Informace je velmi snadné měnit (v případě chyby nebo změny programu), odstraňovat (když už nejsou aktuální) nebo přidávat (když jsou nové). Zvládne je každý zaměstnanec, který si jen trochu rozumí s počítačem. 

Rozhlas 

Každý z nás byl v obchodě nakupovat, když tu namísto klasických písní, které nás doprovázejí při nákupu, se ozvalo reklamní sdělení. I to je způsob, jak informovat své zákazníky či klienty o změnách, aktualitách a spoustě důležitých informací. Zde se může jednat o „živé“ mluvení, kdy se o prezentaci informací postará některý z pověřených zaměstnanců, nebo může jít o informace, které byly předem nahrány a jsou pouštěny pravidelně za určitou časovou prodlevu. 

Letáky 

Další možností, jak upozornit na aktuality ve vaší společnosti, je rozdávání informačních letáků. Ty mohou být ale poměrně nákladnou záležitostí, protože leták nese jednorázovou informaci a musel být vytištěn obvykle klasickou tiskárnou (není čas zadat to specializované společnosti), což je neúsporné.