Co je CRM systém a jak vám usnadní podnikání?

CRM systém
CRM systém

Bez ohledu na to, zda podnikáte formou franchisingu, nebo budujete vlastní značku, udělejte tlustou čáru za chaotickou komunikací s klienty a začněte používat CRM systém. Opravdu netušíte, o čem je řeč? Tak tedy ve zkratce: jde o software, který vám může výrazně zjednodušit každodenní rutinu. Už žádné zdlouhavé dohledávání informací v e-mailech, dokumentech, databázích a dalších zdrojích. Budete díky němu mít vše důležité na dosah ruky.

Hotové řešení, nebo CRM na míru?

CRM systém si můžete nechat navrhnout na míru potřebám svého podnikání, nebo se přiklonit k hotovému řešení. Obě varianty mají svá pro i proti – naprostá většina menších a středně velkých firem však nakonec volí tu druhou, a to nejen z důvodu mnohonásobně nižší investice. Kvalitní hotové řešení je intuitivní, spolehlivé, bezpečné a obvykle nabízí veškeré potřebné funkce.

Sofistikovanější produkty nachází uplatnění i nad rámec řízení vztahů se zákazníky. Například v project managementu. Díky vhodně zvolenému CRM s patřičným modulem nebudete muset hledat pro projektové řízení software a obě agendy obsloužíte v rámci jednoho rozhraní.

CRM systém

Největší výhody CRM systému v kostce

Co je CRM již tušíte, ale možná vám stále nedochází praktické využití. K hlavním funkcím patří centralizace veškerých dat a možnost jejich průběžné analýzy. Získáte dokonalý přehled o aktivitách zákazníků, seznámíte se s jejich potřebami a optimalizujete firemní strategii s ohledem na maximální využití potenciálu klientského portfolia.

CRM software je klíčovým prvkem při budování loajální zákaznické základny a zároveň usnadňuje získávání nových klientů. Podrobnou analýzou dat získáte ucelený přehled o potřebách zákazníků včetně ideálního načasování pro dodání produktů či služeb.

Zároveň ušetříte spoustu drahocenného času, který byste strávili dohledáváním informací v dokumentech uložených na různých místech. V CRM jsou okamžitě po ruce a k dispozici pro všechny pověřené osoby.

A to není zdaleka vše. Aktivní používání CRM systému vede k automatizaci a standardizaci mnoha rutinních procesů, zvyšuje efektivitu marketingových kampaní a vede k celkovému zlepšení úrovně zákaznického servisu. Stáhněte si bezplatnou verzi oblíbeného českého eWay-CRM a udělejte si vlastní názor.