Drogerie Teta se dnes nachází snad v každém sebemenším městě a každý Vás k ní snadno nasměruje. Na trhu českých drogerií působí už od roku 1996, ale málokdo ale ví, že se jedná o jeden z největších franchisových konceptů u nás a největší českou franchisovou síť drogerií vůbec. Začátkem roku 2016 měla na českém drogistickém trhu 345 vlastních prodejen a 441 prodejen bylo provozováno na základě franchisových smluv.
Přitom populárnímu názvu „Teta“ i ne tak dávno změněnému designu právě odzvonilo. Franchisový velikán se totiž pouští do kompletní rekonstrukce designu. A z „Teta“ se co nevidět stane „TOP drogerie“. Tento rebranding bude jedním z největších, které kdy byl do franchisových konceptů u nás zavedeny a bude se týkat zhruba 800 českých prodejen. Celý rebranding má být dokončem během 5 let.
Vzhledem k tomu, že se jedná o franchisový koncept, budou muset být všichni franchisanti důkladně proškoleni pro novou reprezentací značky. Nový design má údajně důrazně ovlivnit zájem o drogistické zboží a tak musí být každý majitel franchisové smlouvy seznámen s tím, jak nový design využít pro lepší sjednocení prostoru prodejny a vytvoření mnohem pohodlnějšího a přehlednějšího nákupu pro „nové“ zákazníky. Tato revoluce ovšem není tak přísná a TOP drogeria nabízí také kompromisní řešení pro franchisanty, kteří s tak razantní změnou designu nesouhlasili. Pro ně se změní pouze název drogerie a tedy i vývěsné štíty, přičemž zlstane zachován interiér prodejny.
Na novém designu se pracovalo půl roku. Design při tom nezahrnuje jen vizuální stránku značky, pod níž můžeme rozumět logo a grafický design letáčků, bannerů a interiérů prodejen, ale také inovativní uspořádání objektů a zboží v prodejně a dokonce i osvětlení prodejny nebo systém rozmístění a uspořádání regálů na zboží.