Každý podnikatel by se měl alespoň několik minut denně věnovat seberozvoji a sebevzdělávání. Měl by se neustále posouvat kupředu, protože pokud bude stát na místě, nikdy nedojde k vytyčenému cíli. V případě, že patříte k podnikatelům, kteří už nemají, co číst, přinášíme vám seznam několika knižních výtisků, nad kterými stojí minimálně pouvažovat. Přinést totiž mohou mnoho.
Fialová kráva, Seth Godin
Opomeňme však tradičně doporučované knihy jako „Bohatý táta, chudý táta” nebo „Myšlením k bohatství”. Zaměřme svou pozornost spíše na méně známé knižní tituly, které nás však mohou posunout stejně. Například kniha „Fialová kráva” od autora Setha Godina je tím, co by ve vaší knihovně nemělo chybět v žádném případě.
Seth Godin je expertem na marketing a prostřednictvím své knihy ukazuje, jak je možné vyniknout v současné internetové době na konkurenčních trzích. Je spíše ukazatelem možností, jež mohou vést ke zlepšení marketingu společností na trhu.
Nápad za milion, Ch. Heath a D. Heath
Ve vaší knihovně by neměla chybět ani kniha, která byla přeložená do více jak pětadvaceti jazyků a kterou je výtisk „Nápad za milion”. Několikrát byla v minulosti mnoha podnikateli vyzdvihnuta mezi stovkou nejlepších obchodních knih, jaké kdy byly napsány.
Stojí za ní sourozenci, kteří popisují nejrůznější obchodní teorie, které jsou vhodné pro analýzu dobrého nápadu a toho, proč některé nápady fungují a jiné naopak nikoliv.
Shoe Dog, P. Knight
Není tajemstvím, že společnost Nike patří k nejmocnějším hráčům na trhu zaměřeného na sportovní oblečení, obuv a další sportovní vybavení. Její roční obrat přesahuje pravidelně třicet miliard dolarů, což je výsledek, se kterým se zakladatel firmy Phil Knight rozhodně nebojí chlubit. Jeho příběh je však velmi inspirující, i proto ho (překvapivě intimně a upřímně) shrnul do knihy nazvané „Shoe Dog”.