Jaké české značky nabízí franšízu? 

Jaké české značky nabízí franšízu?
Jaké české značky nabízí franšízu?

Podnikat na vlastní pěst se zdá být pro někoho nepřijatelné. A nelze se tomu divit, když je situace taková, jaká je. Jenže pokud ve vás stále sídlí oheň budoucího lídra společnosti, možná se svého snu o vlastním byznysu vzdát nechcete. Trefou do černého je v tomto případě franšíza, která vám poskytuje know-how už fungujících firem na trhu. A nemusíte nutně sahat po zahraničních řetězcích, i české značky nabízí franšízu. Jaké? 

Když je váš kapitál do 50 tisíc korun 

V České republice působí několik stovek franšízových konceptů, z nichž mnohé jsou ryze českého původu. V případě, že se chcete do tohoto podnikání pustit, nabízí se otázka, jak vybrat ten pravý podnikatelský koncept. Pokud je vaším kapitálem částka do padesáti tisíc korun, můžete například vyzkoušet franšízu BestDrive. 

Mluvíme o jedné z největších českých sítí pneuservisů a autoservisů, kterou tvoří více než 70 vlastních provozoven a více než 100 poboček. Zákazníci si sem jezdí nejen vyměnit pneumatiky, ale také vyřešit nejeden problém se značkou. 

Když je váš kapitál do 200 tisíc korun 

Máte připravený trochu vyšší kapitál rovnající se nebo menší 200 tisícům korun? Pak se vám možností rozprostírá o chlup více. Například se nabízí franšíza Náš GRUNT, která je vůbec prvním konceptem farmářských prodejen v České republice.  

A jelikož se nyní skutečně dbá nejen na ekologii, ale také se vyhledávají lokální suroviny, bezesporu se jedná o zlatý důl. 

Když je váš kapitál ještě vyšší 

V případě, že si můžete dovolit investovat do nového podnikatelského nápadu ještě více, co třeba zažádat o licenci realitní kanceláře EVROPA? V současné době je po realitách opravdu obrovská poptávka, a to hlavně vlivem aktuální inflace, která roste do nebes.  

Mluvíme o profitabilním byznysu stabilní firmy, která si na trhu už dokázala vydobýt své čestné místo.