Aktuální nabídka franšízových konceptů u nás nebere konce. Jenom tuzemská nabídka zahrnuje několik desítek, ne-li stovek společností, které se chtějí s pomocí franšízového podnikání rozšířit po celé republice. Zatímco některým společnostem se nedaří hledat vhodné kandidáty na post franšízanta, jiným společnostem se to daří opravdu velmi. Mluvíme třeba o síti prodejen Žabka, která je zaměřená na prodej potravin. Tyto krámky pod jménem Žabka jsou pro franšízanty velice atraktivní, vždyť vstupní poplatek činí jenom deset tisíc korun.
Pokud jste se někdy ptali na to, proč je prodejna Žabka na každém rohu, nyní to víte. Otevřít si jednu z prodejen totiž není vůbec nic nákladného. Abyste si jednu takovou prodejnu sami otevřeli, nemusíte mít víc než deset tisíc. To je totiž vstupní poplatek. Podmínky pro podnikání jsou tak u Žabky v porovnání s jinými franšízovými koncepty naprosto bezkonkurenční.
Žabka pružně reaguje na vývoj trhu
Je však pravdou, že v posledních měsících byly podmínky trochu pozměněny. Žabka totiž patří ke společnostem, které umí velice rychle, svižně a zavčasu reagovat na vývoj trhu. Jelikož je o tuto síť poměrně zájem, rozhodla se společnost trochu snížit své nároky a dát tak prostor vícero franšízantům, aby si otevřeli své pobočky pod jménem společnosti i v koutu republiky, kde žijí.
Nabídka, která se stále doplňuje
Jak již bylo zmíněno, Žabka je takovým drobným supermarketem, kde seženete především potraviny pro svou každodenní spotřebu (čili třeba mléčné výrobky, pečivo, ovoce nebo zeleninu a podobně). Nabídka společnosti však zahrnuje také doplňkové služby, a to třeba možnost dobít si telefon, bezkontaktní platby nebo prodej losů či platby složenek.
Stejně jako Žabka velice pružně reaguje na vývoj trhu, snaží se také neustále přinášet svým zákazníkům něco nového. Nabídka jejich služeb tak neustále roste.