Jak prezentovat firmu v kanceláři a na akcích

Jak prezentovat firmu
Jak prezentovat firmu

Celková identita je v České republice dost nákladná a zviditelnit firemní vizuální identitu vyjde české firmy ročně na neuvěřitelné desítky milionů korun. V praxi ale často končí ona snaha předat pracně vytvořená poselství ve formě sdělení na hlavičkovém papíru a vizitkách. Komunikace na plakátech je při tom nejlevnějším a nejvíce praktickým formátem ve formě komunikace CI. Plakáty zasazené v plakátových rámech, kterým se říká klaprámy či cliprámy, tedy v hliníkových rámech, které jsou zdobeny jednoduchými profily a úchyty můžete velmi snadno připevnit na zcela libovolnou zeď nebo dveře a pak předat všechna klíčová sdělení nebo vaše aktuální nabídky.

Umět se prodat

Běžně je dobré využít všechny získané certifikáty a ocenění k prezentaci na recepcích, u vstupu, v jednacích místnostech i na chodbách a upozornit na nové služby nebo předat formou shrnutí firemní vize to, co chcete dát najevo. Plakátové rámy lze velmi dobře využít i na všech vchodových chodbách nebo i vně objektu. Protože ale ve většině bývají po dlouhou část dne horší světelné podmínky, je třeba vyřešit plakátové rámy podsvícením. Při nákupu si dejte pozor zejména na kvalitu a na zemi výroby. Stále totiž česká a pak i evropská produkce velmi vyniká, navzdory stálému velkému tlaku na cenu, svou vysokou kvalitou všech použitých materiálů a také precizností spojů. Oceníte to zejména po čase používání, kdy se vám často levný klaprám jednoduše rozpadne, začne se odchlipovat, praskat v rozích či po obvodu.

Prezentace mimo kancelář

Skvělým a praktickým pomocníkem jsou umístěné stojany na letáky pro distribuci katalogů a prezentaci upoutávek na vaše klíčové služby a probíhající akce a to nejen v kanceláři a v provozně, ale i na výstavách, eventech či při účasti na odborné konferenci. Výhodou velkých stojanů oproti těm menším pultovým je jednak možnost prezentovat veškeré informace o firmě či nabídce v celé své šířce, a jednak mnohem snazší opoutání pozornosti, aniž by se vám zároveň zvýšily nějak nároky na obsluhu. Velké stojany jsou zcela mobilní a skladné. Komunikaci mimo firmu zajistí i vlastní stánek. Stále oblíbenější jsou nyní třeba mobilní roll-up bannery, různé vysouvací plochy provedené v téměř životní velikosti a s vynikající skladností, které se dají přepravit v lehkých tubusech s textilními držáky. Nevýhodou roll-upů je o horší stabilita, než je u mohutných reklamních stojanů. Triboardy a board holdery pak vydrží i v extrémních podmínkách přelidněných hal a sálů, kde letáku mnohokrát někdo strčí.