Žijeme v době, v níž může podnikat opravdu každý. Pokud se rozhodnete podnikat, pak byste možná mohli zvážit podnikání na základě franchisingu, protože nemusíte vymýšlet novou značku, jelikož už budete podnikat pod známou značkou, která má svou širokou škálu zákazníků. Pokud se rozhodnete podnikat na základě franchisingu, pak je ten nejtěžší úkol jenom v tom, abyste si vybrali franšízu, která vás bude bavit a kterou posunete zase o level výše. Slibnou budoucnost mají například rychlá občerstvení, proto si pojďme zmínit tři franšízové koncepty rychlých občerstvení, s nimiž bude radost spolupracovat.
Rychlá občerstvení jsou v dnešní době poměrně oblíbená. Málokdo se nenechá zlákat vůní hamburgeru a hranolek. Dneska už se rychlá občerstvení nachází na každém rohu a je až překvapivé, jak každá taková pobočka opravdu velice vydělává. Pojďme si nyní zmínit tři franšízy rychlého občerstvení, s nimiž se vyplatí spolupracovat.
1) McDonald’s
Kdo by neznal asi nejznámější a nejrozšířenější rychlé občerstvení, které známe hlavně díky logu – žluté M v červeném poli. McDonald’s se samozřejmě rozrůstá taky na základě franchisingu. Je to sice poměrně dražší záležitost, ale návratnost je rychlá, jelikož do tohoto rychlého občerstvení chodí neustále hromada lidí, kteří milují zdejší pokrmy.
2) Mr. Kebab
Samozřejmě rychlá občerstvení nejsou jenom o hamburgerech a o hranolkách, ale taky o kebabu. Kebab se taky stává poměrně populární, proto se není čemu divit, když se neustále rozrůstají společnosti nabízející tento pokrm. Značka Mr. Kebab je asi nejrozšířenější franšízovou sítí, která nabízí kebaby.
3) Subway
Určitě znáte tuto geniální restauraci Subway. Ta je známá tím, že každá prodejna této společnosti patří nějakému franšízantovi. Nenajdete restauraci, kterou by značka jako taková vlastnila.