I když koronavirus v České republice udeřil opravdu velice silně, ne všechny obory a všechny firmy na trhu to ovlivnilo. Zatímco některé opravdu zkrachovaly a propustily desítky tisíc lidí, jiné značky zůstaly na trhu. Pojďme se podívat na firmy, které ustály první vlnu obrovské krize, která neminula ani naši malou republiku.
GAP nově na českém trhu
Dalo by se říct, že zatímco některé společnosti opravdu zkrachovaly ukončily svou činnost, jiné se rozhodly zamířit na český trh. Pravděpodobně v tom viděli obrovskou příležitost, kterou toto bezesporu jistě je. Pokud patříte k lidem, kteří se zajímají o svět módy, víte, že na český trh vtrhla jako lavina například značka GAP. Jedná se o jednu z největších značek, které na náš trh vstupují, i když venku panuje obrovská krize. A se vstupem na český trh to ještě nekončí. Ještě letos by měla značka spustit svůj český e-shop a otevřít ještě další dvě pobočky. Značka GAP tedy bere aktuální situaci za opravdu velkou příležitost, které nelze říct jinak než “ano”.
I jiné diskonty vydělávají
Dalo by se říct, že diskontní značky jsou teď to, co vtrhlo na český trh jako jedna velká lavina napříč koronavirovou pandemií. Zatímco někdo je zásadně proti vstupu na náš trh, diskontní značky jsou naopak pro.
Kromě zmiňované značky GAP náš trh brzy zavalí i oblečení značky Assos, který si chce otevřít vlastní pobočku. Také k dalším diskontním značkám přibude také Bonami nebo Saint Lauren.
Obvykle si tito maloobchodníci pronajímají velké plochy, které mají klidně rozměr i několik stovek metrů čtverečních. A většinou za vstupem na náš trh stojí opravdu dlouhá příprava, proto se nemůžeme divit tomu, že je ani koronavirová pandemie nezastavila. Takové přípravy pro vstup na trh trvají i dlouhé roky, proto by nebylo nejlepší dát tyto roky vniveč.
Letos to vypadá, že bude především podzimní sezona ta silná. Alespoň, co se změn na trhu týče.