TulecTrend vstupuje na rumunský trh

TulecTrend rumunský trh
TulecTrend rumunský trh

Ještě donedávna byl franchising záležitostí čistě zahraničních firem, ale nyní se tohoto způsobu podnikání nebojí ani Češi, kteří využívají toho, že mohou svou firmu rozšířit skutečně rychle. Jednou z firem, která se nebojí franchisingu, je i společnost TulecTrend, která na trhu působí už nějaký ten pátek. Právě tato firma se rozhodla, že vstoupí po dlouhých pětadvaceti letech do Evropy, konkrétně na rumunský trh, na němž chce začít šít své dětské kolekce.

Dalo by se říct, že se v současné době franchising zaměřuje především na ty nejmenší. Vznikají a rozvíjí se kolekce především pro malé děti, které je mnohdy ještě neumí náležitě ocenit. Právě společnost TulecTrend je jednou z firem, které se zaměřují především na děti. Jejich dětské kolekce však ocení především rodiče, kteří chtějí děti oblékat do skutečně kvalitních materiálů.

TulecTrend není společností, která by byla odhodlaná riskovat. Naopak. Spíše se drží zkrátka a na všechno musí docházet po krůčcích. Více jak patnáct let působila jenom na českém trhu, poté se rozhodla expandovat na slovenský trh a nyní se rozhodla (po dalších deseti letech) zkusit své štěstí v Rumunsku, kde chce ohromit svými návrhy, výrobou a následným prodejem původního značkového oblečení.

Daří se jí v poslední době

Firma se možná nehrnula do mnohých spoluprací hlavně proto, že věděla, že ne vždy jí přálo štěstí. Dalo by se říct, že se firmě daří především v poslední době. Například loňský rok byl pro firmu výjimečný. Otevřela tři nové pobočky. Předloňský rok byl pro firmu ještě významnější, otevřela totiž rovnou pět poboček na českém trhu.

Jak bude nová rumunská prodejna vypadat?

Otázkou je, jak se firmě povede v Rumunsku. Přece jenom Rumunsko je obrovská země, která nemusí kolekci ocenit. Přesto se však podařilo vyjednat spolupráci. Smlouva už je podepsána, nyní se dojednávají detaily. Jak bude nová pobočka vypadat, to zatím nemůžeme přesně říct.