Sky Zone

sky zone
sky zone

Franchising se stal v poslední době opravdu populární způsob, jak začít podnikat. Přece jenom většina podnikatelů nechce, aby jejich start v podnikání byl riskantní, proto se raději rozhodnout podnikat pod cizí značkou, která je už rozběhnutá, než aby podnikali pod svou značkou, kterou by museli pevně udržet na aktuálním trhu, kde je konkurence opravdu habaděj. Ovšem je nutné také zmínit to, že i když se podniká pod již rozběhnutou značkou, pak bychom měli přijít do takového podnikání s nějakou inovací, protože jinak opravdu ani zaběhnutou značku na trhu neudržíme tak, jak bychom podle licenčních podmínek měli.

Franchising už dávno není jenom o rychlém občerstvení. Mnoho lidí má zafixováno to, že se franšízové řetězce týkají především fastfoodů, mezi něž se řadí třeba KFC nebo McDonald’s, ale to není ani zdaleka pravdou. Dnes se už do tohoto způsobu podnikání hrne kdejaká firma. Můžete začít podnikat pod značkou známé lékárny, pod značkou známé poradenské nebo jiné bankovní služby, dále se dá podnikat s oblečením nebo třeba s trampolínami a dětskými hřišti. Stejně tak to dělá třeba firma Sky Zone, která se zaměřuje na dětská hřiště s trampolínami pod střechou.

V USA tři vlastní prodejny, franšízové provozovny pak po celém světě

Jedná se o unikátní firmu, která se chce svou myšlenkou a nápadem prosadit v celém světě. Jejich nápad není rozhodně marný, proto se nemůžeme divit ani jejich úspěchům. Tři vlastní provozovny mají v rodných Spojených státech amerických, ovšem s franšízovými provozovnami se pak mohou pyšnit v celém světě. Ve Spojených státech amerických mají takových prodejen kolem sto šedesáti čtyř a pak dalších sedmadevadesát parků mají již v provozu.

Co se týče dalších prodejen, tak se mohou pyšnit i v Austrálii, dále v Kanadě, v Mexiku, pak ve Velké Británii i v Saudské Arábii. Před dvěma lety se dokonce otevřely prodejny i v Kuvajtu a pak i na Novém Zélandu. Nyní se hledá i franchisant pro Evropu.