Finský franšízový koncept ovládá Česko i Slovensko

Finský franšízový koncept
Finský franšízový koncept

Franchising je jednoznačně největší podnikatelská příležitost vůbec. Pokud nechcete začínat s podnikáním tak, že si vymyslíte svou vlastní firmu, služby nebo produkt, který následně zpropagujete, můžete nasednout do už rozjetého vlaku, tudíž můžete to zkusit s franšízovým konceptem. Skvělou podnikatelskou příležitostí je nový franšízový systém zvaný BarberShops, který zamířil na český a slovenský trh až z Finska.

BarberShops zná jistě každý muž. Jedná se o místo, které je určeno čistě pánům a kde mají ženy vstup zakázán. BarberShops totiž poskytuje služby jen pro pánskou klientelu, konkrétně se starají o jejich vlasy a vousy jinak, než v jiných pánských či smíšených holičstvích.

V BarberShops je i stříhání nebo úprava vousů zážitkem, proto se nemůžeme divit jejich cenám. Jelikož se jedná o čistě moderní kadeřnické salony pro muže, ženy mají vstup zakázán i na pozici kadeřnice.

Konečně něco pro muže

Zatímco ostatní salony jsou většinou určené ženám a mužům se věnují jen minimálně, pobočky BarberShops jsou určeny čistě mužům. A aby se pánské holičství dostalo ke každému muži, začíná se franšízový koncept rozšiřovat do mnoha obchodních center. Pro muže je jejich kadeřnický salon nejen velkým zážitkem, ale také místem, kde mohou relaxovat a odpočívat. Mimo jiné pánové jistě ocení moderní a elegantní vzhled holičství, z něhož opravdu dýchá typický pánský vkus.

Když BarberShops sklidil obrovský úspěch v Německu, franšíza zamířila také na Slovensko a do České republiky.

I u nás se těší velké popularitě

I zde typické pánské kadeřnictví sklidilo velký úspěch. Jelikož se pobočky otevírají v obchodních centrech, jsou k dispozici každému muži, kdo projde kolem. Nikdo nemusí nikam dojíždět, navíc se jedná o frekventovaná místa, tudíž o klienty není nouze.

BarberShops nabízí nejen klasické stříhání či holení, ale také poradí, co muži sluší a co nikoli.